WORLD CLASS MANAGER

PROGRAM

Bu program temel yetkinlikleri geliştirme odaklıdır.

Bu program kapsamında katılımcılar, yönetici olarak etkilerini geliştirmek için ihtiyaç duyacakları temel becerileri öğrenecekler:

Birinci Sınıf Yöneticiler nasıl düşünür ve davranır, strateji ve vizyonla uyumlu hale getirmek için nasıl hedefler belirler, etkili toplantılar nasıl yürütür, etkili ekipleri nasıl oluşturur ve benzeri konular bu program kapsamında işlenir. Ek olarak, müşteri ve paydaş katılımına ve bunun günlük liderlik için ne anlama geldiğine odaklanarak bir yöneticinin düşüncesine daha stratejik bir bakış açısı oluşturmaya başlanır. 

Modüller son derece yapılandırılmıştır ve hızlı etki ve iyileştirmeler elde etmek için uygulamalar, değerlendirmeler ve düşünme noktaları ile bir bütün oluşturur. 

Yöneticiler ile birebir veya koç eşliğinde genel katılıma açık gruplar ile sürekli değerlendirme ve tartışma ortamı oluşturduğumuz öğrenim yolculuklarına Birinci Sınıf Yönetici Koçu ile ilerlemenizi öneriyoruz. 

Katılımcılar ayrıca, program sonunda performans incelemeleri ile ilerlemesini değerlendirme imkanı bulacaktır.

Programın ek bir faydası da içeriğin kurumsal öncelikle uyumlu hale getirilebilmesi ve kıdemli yöneticiler ve insan kaynakları uzmanlar ile görüşerek kurumsal hedeflere göre şekillendirebilmesidir. 

WORLD CLASS MANAGER

içerik

Program 12 Modülden oluşmaktadır

21.YÜZYIL YÖNETİM MODELİ

Birinci Sınıf Yöneticileri diğerlerinden ayıran özellik gerçekten farklı düşünüyor olmaları. 21. yüzyıl yöneticisi, düşünmek, harekete geçmek ve dikkatini odaklamak için nasıl davranır? Kuruluşlarında maksimum değer yaratmak için neye ihtiyaç duyar?

BAŞARILI HEDEF BELİRLEME

Sürdürülebilir başarı şansa bağlı değildir. Başarı, büyük hedef belirleme ve bu yolculuğa başkalarını da dahil etme yeteneği ile başlar. Hedef belirleme, mükemmel sonuçlara yol açar.

İLHAM VEREN DEĞERLENDİRME VE GERİBİLDİRİM

Değerlendirme ve geribildirim, yönetimlerin temel bir yetkinliği olup çalışanların gelişimi ve motivasyonu için çok önemlidir. Bu değerlendirmeler en iyi nasıl hazırlanır, yürütülür ve çalışanlar arasında takibi nasıl yapılır?

ETKİLİ ZAMAN YÖNETİMİ

Zaman, en değerli ürünlerimizden biri. Onu etkin ve stratejik olarak en iyi şekilde nasıl kullanacağımızı bilirsek, iyi yönetim ile mükemmel yönetim arasındaki farkı ayırt edebiliriz.

ETKİLİ İLETİŞİM

İyi iletişim, her organizasyonun can damarıdır. Herkesin adından sıkça söz ettiği bu kavram geliştirilebilir. Etkin iletişim için elimizden gelen en iyi sonucu almak adına ekibimizden başlayarak bunu nasıl doğru yapabiliriz?

DAHA İYİ TOPLANTILAR, DAHA İYİ SONUÇLAR

Kuruluşunuzdaki toplantıların kültürü nedir? Buna nasıl katkıda bulunuyorsunuz? Toplantılarınızı daha dinamik, verimli ve insanların katılmaktan gerçekten keyif aldığı bir hale getirmek için neler yapılmalıdır?

MÜŞTERİYİ ANLAMA

Hepimizin bir şekilde "müşterileri" var. Onlara önemli olanın ne olduğunu, gözlerinde nelerin iyi göründüğünü ve kullandığımız bazı yöntemleri sunuyor olmamız sadece onlara yardımcı olmaz, aynı zamanda değerlerimiz hakkındaki algılamalarını da geliştirir.

GÜÇLÜ EKİP OLUŞTURMA

Yüksek performans gösteren ekiplerin hepsi ortak özelliklere sahiptir. Bunlar nelerdir ve kuruluşunuzda bir takım oluşturmak için bu özelliklerden bazılarını nasıl benimsetebiliriz?

KENDİNİ GELİŞTİRME, EKİBİ GELİŞTİRME

Kariyeriniz kimsenin umurunda olmaz peki kariyerinizin kontrolünü elinize geçiren harika fikirler nelerdir? Eşit olarak, ekibinizin kariyer yolculuğunda büyümesine ve geliştirilmesine yardımcı olmak sizinkine de yardımcı olacaktır ve motivasyonlarını büyük ölçüde artırır.

BAŞARILI YÖNETME VE YÜKSELTME

Yönetme, kuruluşta önemli etkiye sahip olanlarla yetişkinlerden yetişkinlere, ortaklığa dayalı ilişkiler kurmamızla ilgilidir. Aynı zamanda yöneticimizin beklentilerine başarılı bir şekilde nasıl uyum sağladığımız ve bunlara nasıl katkıda bulunduğumuz ile ilgilidir.

BÜTÜNSEL SUNUM YAPMA

Etkili bir sunuş ve iletişim kurma özelliği, büyük bir paydaş katılımı için kritik değildir, ancak değer algısı açısından önemli bir farklılaştırıcı olabilir. İletişimcilerin kullandığı, stratejikleştirme, mesajlaşma, öykü anlatma ve sunma yeteneklerinde "sınıfın en iyisi" anlayışları nelerdir?

STRATEJİK LİDERLİK

Stratejik bir lider olmak, tüm yöneticilerin liderlik yolculuğunda yapmaları gereken önemli bir "adım değişikliği" dir. İlerleme ve olumlu değişimi sağlamak için stratejik düşünme ve stratejik davranma becerilerini geliştirmek gerekir. Aynı zamanda, liderlik marka saygınlıkları için de çok etkilidir!

world class manager

araçlar

Her modül ile birlikte 4 araç sunulmaktadır.

Kısa Videolar

Harekete geçirilebilir, en iyi uygulamaları içeren, kısa süreli (ortalama 12 dakika) videolar.

Çalışma Kitapçığı

Temel video içeriğini, konu ile ilgili içeriği ve geliştirme egzersizlerini içeren tamamen yazdırılabilir çalışma kitapçıkları.

Değerlendirme

Öğrenmeyi test eden ve CPD sertifikasyonunu mümkün kılan etkileşimli değerlendirme soruları.

Düşünme Soruları

Öğrenmeyi pekiştirmeye yardımcı olmak için yapılandırılmış ve tamamen özelleştirilebilir yansıtma soruları.

world class manager

katılma yöntemi

Program 3 ayrı yöntem ile sunulur.

ONLINE PROGRAM

Tüm içeriği online alabileceğiniz, kendi zamanınıza göre modül akışını ve zaman planını oluşturabileceğiniz yöntemdir.

Program İngilizce veya Türkçe seçenekleri ile sunulur.

AÇIK SINIF

Genel katılıma açık, farklı sektör ve deneyim gruplarından oluşan açık sınıflardır.

Program üç ayda bir açılır, sonraki döneme katılmak üzere ön kaydınızı yapabilirsiniz.

KURUMA ÖZEL PROGRAM

Kurumunuzdaki katılımcılara özel tasarlanabilecek bir içerik ile programın size özel olarak güncellenmesi ve sunulması seçeneğidir.